chevron_left menu MENU
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
  • chevron_right
chevron_right
not (pageUrl eq null and supportPageUrl eq null) and attributes/any(a: a eq 'Product_Portfolio|Jabra') and (attributes/all(a: a ne 'Meta_Refurbished|True') or attributes/any(a: a eq 'Meta_Accessorytype|17'))
close
Jabra Enhance Pro PM
Enhance Pro PM

Jabra Enhance™ Pro PM

 

あなたのきこえをサポートする補聴器

目立ちにくいデザイン
快適性を追求
耐久性
より良いきこえを常に届けます
音質
驚くほど自然なサウンド
ハンズフリー通話
電話やビデオ通話を簡単に
サポート

 

 

 

Jabra Enhance Pro App
Jabra Enhance Pro アプリは App Store または Google Play からダウンロードできます。
Download on the App Store - Logo Android App on Google Play - Logo

HANDS-FREE CALLING

Phone calls made easy

We have made it more convenient than ever to stay in touch with the people in your life. Now you can enjoy hands-free phone and FaceTime calls for iPhone and iPad*, using state-of-the-art streaming technology.

Use Jabra Enhance Pro PM as a wireless headset to take calls and talk without needing to hold your iPhone or iPad. Just tap the button on your hearing instruments to answer and stream a call directly to your ears.

Free up your hands while talking and enjoy the ability to multitask.

*Jabra Enhance Pro PM hands-free calls are compatible with iPhone 11 or later, iPad Pro 12.9-inch (5th generation), iPad Pro 11-inch (3rd generation), iPad Air (4th generation), and iPad mini (6th generation), with software updates iOS 15.3 and iPadOS 15.3 or later.

How to get hands-free calls

If you currently use Jabra Enhance Pro PM, your Costco hearing care professional can upgrade you to this feature with a quick fitting software update. They are ready to hear from you. If you don’t have Enhance Pro PM hearing instruments yet, contact your Costco hearing care professional to find out more about Enhance Pro PM and hands-free calls.

 

 

 

カラーバリエーション

 

 

 

Jabra Enhance Pro PM Jabra Enhance Pro PM

 

 

 

 

 

 

スタンダード充電器(付属)
プレミアム充電器(別売 オプション)

 

 

 

 

 

 

マイクロマイククリップ
マルチマイククリップ
フォンクリップⅡ
S-リモコン
リモコンⅡ
TVストリーマーⅡ

 

 

 

 

遠隔サポートライブ

対面式のビデオ通話

ビデオ通話で補聴器の専門家に相談できるようになりました。遠隔サポートライブでは、補聴器購入店に足を運ぶ代わりに、便利なリアルタイムのビデオ通話をご利用いただけます。つまり、ご自宅でくつろぎながら、自分に合った柔軟なケアを受けることができるのです。携帯電話でビデオ通話に応答するのと同じくらい簡単にご利用いただけます。

ご利用方法

1.担当店の専門家とのビデオ通話の予約ををします。 予約時間になると、担当店の専門家から電話がかかってきます。

2.Jabra EnhanceProアプリを介してビデオ通話に応答します。

3.担当店の専門家が補聴器に遠隔で接続し、必要に応じてその場で調整します。

4.調整終了後に、Jabra EnhanceProアプリの音質評価機能を使用して、新しい設定を評価します。

 

遠隔サポート

好きなタイミングで調整

日々の生活の中におけるきこえの困りごとをご購入で再調整中に説明するのは難しい場合があります。Jabra Enhance Proアプリの問診票に記入し担当店の専門家に送信すると、後ほど微調整済みの設定が送られ、調整・更新ができます。

ご利用方法

担当店の専門家に直接連絡するか、Jabra Enhance Proアプリの簡単な問診票に記入して、微調整のリクエストを送信します。

1.アプリからリクエストするには、問診票とともに、自由記入のメッセージ欄に、メッセージを記入して送信してください。

2.担当店の専門家は、お客様のリクエストとともに補聴器使用のログを受け取ります。

3.専門家は、リクエストに応じて微調整した設定やメッセージをアプリに送信します。

4.アプリに送信された設定を補聴器へインストールし、新しい設定を試すことができます。

5.新しい設定の評価を専門家に送信します。

さらに詳しい情報について

コストコでの Jabra Enhance Pro PM 製品の詳細については、こちらをご確認ください。

こちらお近くのコストコ補聴器センタを探すにはここをクリック

Jabra Enhance Pro 10

Introducing hearing technology for life's new rhythm

Jabra Enhance Pro 10 delivers a hearing experience that empowers you to hear speech in noise again and enjoy conversations in a variety of environments.

Hear your way with Enhance Pro 10.

製品サポート

ユーザーマニュアル、よくあるご質問、ビデオチュートリアルなどのサポート。