ご使用のモデルがわかっている場合は、以下のメニューからモデルを選択してください (オプション)。
{{selectedGroup.productName}}

Looking for support for your New Balance RunIQ Smartwatch?

Please visit New Balance RunIQ support page for specific support content, and contact information here: New Balance RunIQ support page

Need to pair with the New Balance RunIQ Smartwatch? Click here for instructions: Pairing with RunIQ 


 

よくあるご質問 - 上位の質問

必要条件

よくあるご質問 - すべての質問

必要条件

The video narration is in English. When a video is playing, you can optionally turn on/off English subtitles by clicking the CC button CC YouTube setting in the bottom toolbar (or pressing “C” on your keyboard). The subtitles may either be verified by Jabra or auto-generated by YouTube.

Please note that translated subtitles, verified by Jabra, may be available in Chinese (Simplified), French, German, Japanese, or Spanish. To see available translated subtitles, click the Settings icon YouTube settings, go to Subtitles/CC, and then select the preferred language.


次のステップ別の説明は、Jabra デバイスを Bluetooth を使用してスマートフォンにペアリングするものです。ご使用の Jabra デバイスを選択して説明に従ってください。

注意:これは、Jabra デバイスをコンピュータ、デスクホン、タブレットにペアリングする方法の説明ではありません。


このセクションには、Jabra デバイスをアップデートするためのファームウェアとソフトウェア (該当する場合) があります。一部の Jabra デバイスは、ファームウェアファイルを使用して直接アップデートすることができます。その他の Jabra デバイスには、Jabra ソフトウェアのインストールが必要です。

該当するファームウェアファイルとソフトウェアのダウンロードは、ここからできます。

ファームウェア

ソフトウェア

Applications

ファイルの説明 言語または地域 リリース日 バージョン リリースノート
ダウンロード

Please locate the serial number of your product in the location shown below:


Serial Number Location

Jabra の最新情報、お買い得情報、ヒントを受信トレイに直接お届けします。

ここから製品を登録

Jabra サポートに連絡

お問い合わせ